Evenimente:

slide1

 

3. Yoga Half Marathon
 

Pe 25 Martie, de la 10:00, Dance Room te invita sa participi la o noua editie Yoga Half-Marathon, sub indrumarea lui Mircea Nicoara!

Yoga Half-Marathon este un eveniment lunar de explorare intensa a practicii yoga, cu o durata de 3 ore, timp in care vom parcurge succesiv, 3 tipuri diferite de practici yoga – Yin Yoga, Hatha Yoga si Vinyasa Yoga.

DE CE 3 ORE, 3 PRACTICI DIFERITE?

Pentru ca 3 ore insemna un efort de timp fizic si mental considerabil, pe care trebuie sa fii dispus sa ti-l asumi. Iar daca ti-l asumi, iti transmiti tie un mesaj foarte important, faci o declaratie importanta. Participarea ta la un eveniment de tipul Yoga Half Marathon arata ca in momentul acesta, intelegi foarte clar, cel putin la nivel rational, unul sau mai multe dintre urmatoarele aspecte:

– practica yoga este importanta pentru tine

– expunerea ta la diferite tipuri de practici yoga te ajuta sa iti pui corpul si mintea in forme si contexte diferite, ceea ce aduce la suprafata provocari la fel de diverse, pe care e important sa inveti sa le gestionezi cu din ce in ce mai multa liniste si echilibru

– mintea are nevoie de timp pentru a face o tranzitie mai profunda de la atentia orientata spre exterior, specifica vietii de zi cu zi, spre atentia indreptata strict catre ansamblul fizic-mental al propriului corp, lucru ce poate fi dificil intr-o sesiune individuala care dureaza doar 1-2 ore

– Efortul fizic si mental sunt elemente normale ale oricarui proces de evolutie si nu vrei sa te feresti de ele, ci sa le accepti cu cat mai multa usurinta

– singurul mod de a elibera din suferinta din viata de zi cu zi (cauzata mereu de doar 2 situatii: a nu avea ceea ce iti doresti sau a avea ceea ce nu iti doresti) este de a te cunoaste pe tine mai bine, iar pentru asta e nevoie de un antrenament specific si constant al mintii si atentiei tale

Hatha Yoga

Din punct de vedere etimologic, “Hatha” inseamna “efort”, “straduinta”, asadar Hatha Yoga face referire la o practica yoga in care efortul fizic este element central, inteles ca pas normal in orice proces evolutiv.

Desi permite un grad important de flexibilitate in structura, cel mai adesea practica Hatha Yoga se caracterizeaza prin serii de asane executate intr-un ritm lent, ce implica numeroase izometrii,mentinute cel mai adesea intre 30 de secunde si 1 minute, ce activeaza intens musculatura corpului.

Vinyasa Yoga

Posturile sunt mentinute un timp relativ scurt, iar accentul este pus pe fluiditatea tranzitiei de la o postura la alta, dar si pe usurinta cu care se parcurg cele 3 etape componente ale fiecarei posturi in sine: accesarea, mentinerea si iesirea.
In interpretarea filozofica a practicii Vinyasa, fluiditatea miscarii corespunde efemeritatii si caracterului mereu schimbator al existentei fizice, a vietii.

Yin Yoga

Yin yoga este un stil yoga cu un ritm lent, in care asanele sunt tinute pentru perioade mai lungi de timp, de la 45 secunde la 5 minute sau chiar mai mult, folosind o musculatura rece a corpului, motiv pentru care se practica la inceputul evenimentului. Yin Yoga cauta sa creeze o intindere moderata asupra tesuturilor conjunctive ale corpului – tendoanele, fascia si ligamentele – cu scopul de a creste circulatia sangelui la nivelul articulatiilor si de a Imbunatati flexibilitatea si rezistenta. Pe o scala de intensitate de la 1 la 10, 10 fiind cea mai intensa, Yin yoga cauta sa creeze si sa mentina intensitati de aproximativ 4-5. Cu o abordare mai meditativa a practicii yoga, yin are ca scop cultivarea constientizarii asupra micilor detalii, senzatii si transformari care se petrec In organism In timpul practicii.

PROGRAM:
10:00-11:00 Curs YIN Yoga
11:00-12:00: Curs Hatha Yoga
12:00-13:00: Curs Vinyasa Yoga

INSTRUCTOR si Stil de Predare:

Mircea Nicoara,  instructor Vinyasa Yoga, Hatha Yoga, Yin Yoga, cu peste 4 ani de experienta in practica yoga.
Stilul de predare este unul calm, pozitiv, dar in acelasi timp ferm, clar, pragmatic si in special orientat spre observarea unor detalii subtile ale practicii.

Ce sa port?

Echipament: Imbracaminte lejera, tricou/maieu + pantaloni scurti /colanti. Nu este nevoie de incaltaminte, vom tine practica desculti. Nu uita sa iti aduci insa o sticla cu apa si un prospop pentru fata. Saltelele vor fi puse la dispozitie de studioul Dance Room, insa daca doresti sa iti aduci propria saltea, esti binevenit.

Nivel de experienta: nu este necesara experienta anterioara, practica poate fi adaptata oricarui nivel

Taxa de participare:
Pachet Semi-maraton Yoga (Yin Yoga+Hatha Yoga+Vinyasa Yoga): 100 lei

Drop-in la o singura clasa: 60 de lei

Numar locuri disponibile: 20

Numar minim de participanti: 5

Rezervarea locului este obligatorie!

Cum ma inscriu?
Apasa butonul de mai jos, introdu numele tau, adresa de mail, nr de telefon si textul ” Yoga half Marathon”, iar noi iti vom confirma inscrierea in limita locurilor disponibile!
2. Ballet Body Challenge
Dance Room organizeaza pe 28 OCTOMBRIE cea de-a treia editie a evenimentului Ballet Body Challenge – un curs intens adaptat special pentru iubitoarele de Balet.
 
Daca esti in cautarea unui antrenament bazat pe miscari de balet, care sa iti asigure alungirea musculaturii, dezvoltarea flexibilitatii, echilibrului, gratiei si in acelasi timp sa iti imbunatateasca postura, Ballet Body Challenge este perfect pt tine!
 
La Ballet Body Challenge vei intalni 3 stiluri de antrenament diferite: Burn Fat Ballet, Cardio Ballet si Ballet Fit Ball, toate intr-un singur antrenament ce va dura 2 ore si jumatate!
 
Ballet Body Challenge cuprinde posturi derivate din baletul clasic traditional si alte discipline corelate, precum Gimnastica, Stretching si Cardio, fiind un antrenament inteligent de exercitiu ce integreaza miscari de intensitate inalta cu intinderi statice, generand arderea caloriilor, tonifierea in profunzime, cresterea si alungirea musculaturii.
 
Este nevoie doar de rezistenta corpului tau pentru a iti imbunatatii echilibrul si pentru a-ti alungi structura musculara.
 
Beneficii:
1. Acest antrenament este secretul multor balerine de a se mentine in forma. Bazat pe serii de exercitii care sa iti imbunatateasca echilibrul si postura, vei lucra grupe musculare multiple pentru alungirea si flexibilizarea lor.
2. Este un antrenament complex ce iti va antrena intregul corp.
3. Este special creat pentru accelerarea metabolismului si tonifierea musculaturii in profunzime.
4.Vei deveni mai gratioasa.
5. Antrenandu-te pe muzica clasica te va ajuta sa te relaxezi dupa o saptamana stresanta, simtindu-te ca o adevarata balerina.
6.Exercitiile concepute cu ajutorul mingilor de stabilitate iti vor imbunatati echilibrul si tehnica.
7. Exercitiile efectuate cu ajutorul benzilor elastice, te vor ajuta sa iti imbunatatesti flexibilitatea si rezistenta musculara, ajutand la cresterea masei musculare si la arderea depozitelor de grasime.
 
Cui se adreseaza?
Este destinat oricarei femei, indiferent de varsta sau greutate. Nu este necesara o experienta anterioara in balet.
 
Cu ce sa vin?
O sticla de apa, prosop, sosete sau flexibili de balet, colanti si tricou.
 
Structura Curs:
– 50 de minute Burn fat Ballet workout – se vor lucra intens toate grupele musculare + postura si articulatii, warm up pentru urmatoarele 2 antrenamente.
– 45 min Cardio Ballet Workout
– 50 min Ballet Fit Ball workout – se vor lucra exercitii specifice pentru dezvoltarea echilibrului, controlului si flexibilitatii.
 
Cand se desfasoara?
28 OCTOMBRIE, de la 15:30 la 18:00
 
Cum ma inscriu?
Trimite-ne un mesaj/mail cu numele tau, textul “Ballet Body Challenge” si un nr de telefon, iar noi iti vom confirma cererea de inscriere in limita locurilor disponibile.
 
Confirmarea ferma a locurilor se face in momentul achitarii taxei de participare.
 
Taxa de Participare se achita la sediul Dance Room sau in contul bancar pe baza facturii emise de noi!
………………………………………………………………………………………………………….
*Program: 28 OCTOMBRIE de la 15:30 la 18:00
*Taxa Participare: 120 lei/persoana (nu se returneaza)
*Durata: 150 min
*Instructor: Eugenia
*Contact: 0742 349 246 / contact@danceroom.ro
*Adresa: str Anastasie Simu nr 2, etaj 3, ap 6, interfon 06

1. Strength & Flexibility Workshop

Dance Room organizeaza pe 1 Octombrie, STRENGTH & FLEXIBILITY WORKSHOP!

Workshopul a fost conceput astfel incat sa ofere rapiditate si usurinta in dezvoltarea fortei si a flexibilitatii, atat de necesare in sport si chiar si in viata de zi cu zi.

Cui se adreseaza?

Strength & Flexibility Workshop este un curs intensiv adaptat special pentru persoanele care doresc sa isi dezvolte forta si flexibilitatea prin exercitii ce au la baza posturi din baletul clasic.

Se adreseaza atat balerinilor, dansatorilor, yoginilor sau sportivilor, cat si persoanelor care vor sa capete mai multa forta si flexibilitate, indiferent de conditia fizica, varsta sau experienta.

Ce cuprinde?

Cursul intensiv, dureaza 2 ore si include in prima parte exercitii combinate de gimnastica si balet pentru dezvoltarea fortei, urmand ca ultima parte sa fie compusa din exercitii specifice pentru dezvoltarea flexibilitatii corpului si stretching.

Cand se desfasoara?

1 Octombrie, intre orele 17:00 si 19:00

Taxa participare:  100 RON

Beneficii:

1. Acest antrenament este secretul multor balerine de a se mentine in forma.
Bazat pe serii de exercitii care sa iti imbunatateasca forta si flexibilitatea, vom lucra grupe musculare multiple.
2. Exercitiile efectuate cu ajutorul greutatilor pentru incheieturi ( saculeti de nisip) te vor ajuta sa iti lucrezi in profunzime musculatura.
3. Exercitiile efectuate cu ajutorul benzilor elastice, te vor ajuta sa iti imbunatatesti flexibilitatea si rezistenta musculara.
4. Dezvoltarea fortei si a flexibilitatii sunt foarte importante atat in executarea corecta a posturilor sau a oricarui exercitiu fizic, cat si in reducerea riscului de accidentari la nivelul articulatiilor, muschilor si tendoanelor.

Structura Workshop:

10 minute incalzire
60 minute exercitii combinate de gimnastica si balet, create pentru dezvoltarea fortei
40 minute exercitii de flexibilitate
10 minute stretching

Cu ce sa vin?

O sticla de apa, prosop, sosete sau in picioarele goale, colanti si tricou.

Cum ma inscriu?

Trimite-ne un mesaj/mail cu numele tau, textul “Strength & Flexibility Workshop” si un nr de telefon, sau apasa butonul de INSCRIERE de mai jos si completeaza formularul, iar noi iti vom confirma cererea in limita locurilor disponibile.

Confirmarea ferma a locurilor se face in momentul achitarii taxei de participare.

Taxa de Participare se achita la sediul Dance Room – strada Anastasie Simu nr 2, sector 1, Bucuresti sau prin transfer bancar, pana pe 29 Septembrie!

Inscriere

Testimoniale

 Locatie in centrul bucurestiului, camere curate, aerisite, oameni de treaba, intelegatori. Cursul de yoga pentru incapatori este foarte placut, mie mi-a relaxat foarte mult spatele si mintea. 

 Îmi place foarte mult! Tamara și Adelina, sunteți minunate. Nu ca n-as fi avut și înainte postura, dar acum...o frumusete! Mulțumesc și ne revedem în curând. 

 Dance Room este un spatiu minunat, cu oameni foarte frumosi! Eugenia este o profesoara grozava de balet si este o placere sa particip la orele ei.! 

Social Media
Visit Us On Facebook Urmariti contul Google+ Urmariti contul Instagram